piątek, 5 września 2014

szydełkowe gadżety na zdjęciach z sesji

Witajcie!

Jakiś czas temu miałam przyjemność pokazać Wam wykonane przeze mnie szydełkowe drobiazgi dla niemowlęcia na sesję fotograficzną. A dzisiaj mogę już pokazać pierwsze zdjęcia malutkiego Tymusia. Jestem zdjęciami oczarowana, popatrzcie sami, a są to dopiero dwa pierwsze zdjęcia. Mam nadzieję, na następne wkrótce.

 W roli głównej słodki Tymuś :-)



Więcej zdjęć autorki tych powyżej  tutaj.

Dziękuję Mamie Tymusia za udostępnienie zdjęć i pozdrawiam ją ciepło :-)
Pozdrawiam również Wszystkich serdecznie i biegnę dziergać kolejne czapeczki :-)

13 komentarzy:

  1. ja mam w planach koronę ale taką juz bardziej księzniczkową dla mojej 5 latki:) tylko jakoś zabrać się za to nie moge hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja pięcioletnia księżniczka tez ma zrobiona koronę, kiedyś pokazywałam ją na blogu, bardzo ciekawa jestem Twojej korony, bo robisz piękne rzeczy na szydełku :)

      Usuń
  2. Wspaniała sesja zdjęciowa :-) Cudnie wygląda mały model w wykonanych przez Ciebie nakryciach główki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:-) Wszystkie maluszki są słodkie, a taka sesja to świetna pamiątka, jak moje dzieci były malutkie sesje nie były modne, za to sama robiłam im setki zdjęć, nie takich profesjonalnych, ale zawsze :-)pozdrawiam!

      Usuń
  3. Cudny model z cudną koroną! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie zdjęcia to świetna nagroda za pracę! Mały królewivz słodziutki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Toba Gosiu, tak sie ciesze z tych zdjec i nie moge doczekac nastepnych,pozdrawiam !

      Usuń
  5. Rzeczywiście zdjęcia robią wrażenie:), a drobiazgi śliczne:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie w imieniu autorki zdjęć i swoim, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia. Takie maluszki cudownie na nich wychodzą. Szydełkowe dzieła, to również bardzo fajny dodatek do takiej sesji. Nie tylko pięknie wyglądają, ale nie "gryzą" bobasa i dzięki temu jest większa szansa na dobre zdjęcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Kinga, masz oczywiście rację, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)