piątek, 18 lipca 2014

szydełkowy notanik - ściegi



Nudzi Was czasami szydełkowanie samymi słupkami i półsłupkami? Mnie tak. Dlatego szukałam w internecie ciekawych ściegów szydełkowych, które wzbogacą moje umiejętności i poszerzą mój warsztat . Postanowiłam stworzyć w tym celu na blogu miejsce, które będzie czymś w rodzaju szydełkowego notatnika. Zamiast zapisywać i myszkować w czeluściach komputera wyszperanych i interesujących mnie ściegów czy wzorów, będę zapisywała je tutaj. Jak będę potrzebowała to sięgnę a może ktoś jeszcze skorzysta.

Na początek pierwszy znaleziony tu

Gwiazdki 
Jak go wykonać? Zaznaczam, że podany poniżej sposób wykonania to moje tłumaczenie z języka angielskiego a że zbyt biegle nim nie władam, to jeżeli popełniam jakieś błędy to proszę o uwagi w komentarzach.
1. Wykonać odpowiedniej długości łańcuszek. Wbij szydełko w pierwsze oczko łańcuszka i przeciągnij nitkę. To samo wykonaj w kolejnych 4 oczkach łańcuszka . Na koniec przeciągnij przez wszystkie pozostające na szydełku pętelki.
Poniżej za pomocą zdjęć starałam się pokazać jak postępować w kolejnych rzędach. 

















11 komentarzy:

  1. Kasiu, wzór bardzo ciekawy, może kiedyś go wykorzystam :)
    Jeśli chcesz dodać linka, musisz sobie klkinąć w ikonkę Link, na górze okienka do wpisywania wiadomości. Otworzy się kolejne okienko, tak sobie wklejasz adres strony, która chcesz potem wyświetlać w poście :). Można jeszcze w miejscu, gdzie piszę: tekst do wyświetlenia, wpisać swoją własną, nadaną nazwę.
    Nie wiem, czy pomogłam czy namieszałam :)
    Pozdrawiam, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysł z tym szydełkowym notatnikiem na blogu, też może skorzystam. A ten ścieg znam, wygląda bardzo efektownie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzor wyglada cudownie ! Mysle ze kiedys go wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł! Zawsze będziesz mogła do tego sięgnąć. A przy okazji i ja się czegoś nowego nauczę :)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy ścieg , na pewno go do czegoś wykorzystam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten wzorek, wygląda jak zrobiony drutami.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł ;) wzorek super

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak poszerzać i zwezac robotke na tym sciegu?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)