niedziela, 21 września 2014

komplety szydełkowe dla niemowlęcia do sesji foto cd.

Serdecznie witam w gronie moich gości Jadzię i Gohca. Miło mi Was gościć dziewczyny.
Dziękuję za Wasze odwiedziny i zapraszam częściej :-)

No i tak zaczęło się, wrzesień, szkoła, nauka, pęd. Było mało czasu na szydełkowanie to teraz jest go jeszcze mniej. Jednak udało się pomiędzy lekcjami co nieco wydziergać.
Ostatnio pokazywałam szydełkowe gadżety dla niemowlęcia na sesję fotograficzną. Dziś podobnie. Tyle, że powstały dwa komplety. Oba wykonane z akrylu. Jeden i drugi dla dziewczynki. Ten biało - miętowy jest jak mi się wydaje typowo dziewczęcy, jednak drugi jest raczej uniwersalny. Śmiało można go ubrać maleńkiej dziewczynce jak i chłopczykowi.
Bonetka w pierwszym komplecie wykonana słupkami, szydełkiem nr 5, wykończona wachlarzami w kolorze miętowym. Rozmiar czapeczki ok 40 cm.
Zdjęcia byle jakie, robione na płasko bo nie posiadam odpowiedniej modelki. Ale cierpliwie poczekam na zdjęcia z sesji, to się pochwalę, a co :-)

 Spodenki sięgające za kolanka.  W pasie ściągacz wykonany półsłupkami narzutowymi. Dołem półsłupki i falbanka wykonana z oczek łańcuszka.




Drugi zestaw:  Mała pszczółka :-) składa się z tradycyjnej jak widać czapeczki (obwód główki 40 cm.), wykonana półsłupkami narzutowymi, żółty i czarny akryl. Szydełko nr 3.75. Czułki pszczółki zrobione półsłupkami szydełkiem nr 3.


Szydełkowe majtaski w paseczki.



I jak Wam się to widzi?
pozdrawiam Kasia

20 komentarzy:

  1. Super! Obydwa komplety są śliczne. Może ten pierwszy ciut bardziej mnie zauroczył :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie maleństwa szybko powstają to nawet chwila wystarczy :) Śliczne komplety! Dla dziewczynki delikatny a drugi taki pozytywny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne komplety :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój pszczółki jest śliczny. Bardzo mi się podoba. Zapraszam w odwiedziny na
    http://www.szydelkowagaleria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Klara, miło mi że do mnie zajrzałaś :-)Dziękuję za Twoją opinię, z przyjemnością do Ciebie zajrzę, pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Cudne kompleciki. Bardzo mi się tu podoba więc będę zaglądać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Agnieszko, że mogłam Cię gościć u siebie i fajnie, że zostaniesz na dłużej, pozdrawiam!

      Usuń
  6. Oj widzi się! Słodkie ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jak pięknie , bardzo lubię takie niemowlęce ubranka, ślicznie je dziergasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Ina, mi też one bardzo się podobają, rozczulam się jak widzę takie maleńkie ciuszki, szczególnie podobają mi się buciki, których jeszcze nie robiłam:) dziekuje za Twoją wizytę i opinię, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Małe jest piękne i Ty to ukazujesz. Ekstra
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba komplety są bardzo ładne, ale ten drugi po prostu mnie urzekł. Już sobie wyobrażam małą pszczółkę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zgadzam się z Tobą, ten drugi też do mnie bardziej przemawia, pozdrawiam:)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)