czwartek, 19 listopada 2015

Rocznicowe Candy

Kochani!
Właśnie w tym miesiącu mija trzeci rok od dnia kiedy zamieściłam na blogu pierwszy post. Dobrze pamiętam drżenie serca, które mi wtedy towarzyszyło i niepewność czy prowadzenie bloga ma sens. Milion pytań, które się wtedy rodziło. I nadzieja, że powrót do szydełka sprawi mi radość i satysfakcję. Tak się oczywiście stało. A samo prowadzenie bloga  i cieszy, i zaskakuje do tej pory. Doszłam do wniosku, że świat blogowy, to coś niesamowitego. Nie wychodząc z domu masz kontakt z ludźmi i to w dodatku, z ludźmi podzielającymi moją pasję. Super sprawa! Chcę za ten czas bycia tutaj z Wami bardzo podziękować, za te skrzydła, które mi rosły po każdej wizycie i czytanych komentarzach. Bez Was, moi Goście, nie miałoby to pewnie takiego sensu jaki miało i ma. Chcę  podziękować wszystkim odwiedzającym i wspierającym mnie oraz obdarować kogoś z tej okazji tymi trzema cudnej urody moteczkami.


Wymagania nie są szczególnie skomplikowane :)
  • Należy zostawić komentarz pod postem, w którym zadeklarujesz chęć wzięcia udziału w Candy oraz podasz adres bloga (jeżeli go posiadasz), jeżeli nie proszę o pozostawienie w komentarzu adresu email.
  • Umieść na swoim blogu lub Fb baner informujący o Candy.
  • Będzie mi niezmiernie miło jeżeli zalogujesz się jako obserwator mojego bloga, ale nie jest to absolutnie konieczne.
Losowanie przeprowadzę 15 grudnia, następnie proszę o przekazanie mi w ciągu trzech dni adresu w celu wysłania moteczków. Zapraszam do udziału w zabawie.
  Pozdrawiam :)
Kasia

31 komentarzy:

  1. Blogowanie jest cudowne i z tej rocznicowej okazjii pragnę życzyć Ci wszystkiego najlepszego:) Banerek już ląduje u mnie na blogu :)
    http://szymkowerobotki.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! :)
    Ja też ustawiam się w kolejce :)
    www.shonalitworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję jubileuszu :) i z miłą chęcią zapisuję się do zabawy :)
    www.kordonek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin blogowych. Przez te trzy lata Twój blog pięknie się rozwinął, widać, że szydełko jest Twoją pasją. Z miłą chęcią ustawię się w kolejce po moteczki :)
    Banerek wieszam u siebie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o adresie bloga,
      efkaraj.blogspot.com

      Usuń
  5. Z wielką chęcią biorę udział :) Adres bloga: zyjeszyjeityje.blogspot.com
    I adres e-mail: j.bekalarska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy i wszystkich zrealizowanych pomysłów:). Za kilka dni miną 4 miesiące jak zaczęłam prowadzić swojego bloga i mam nadzieje, że kiedyś tez będę świętować taką rocznicę wraz z wszystkimi moimi czytelnikami. Życzę dalszej wytrwałości i wielu wspaniałych projektów. Z przyjemnością wezmę udział w candy - www.szydelkowapasjakaski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję kolejnego roczku! Życzę również wielu lat blogowania.
    Ustawiam się grzecznie w kolejce. Moteczki są cudne :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje...oczywiście, że ustawiam się w kolejce;) bo kuszące te cukiereczki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkim bardzo dziękuję i życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzy lata to już szmat czasu! Gratuluję wytrwałości i życzę utrzymania pasji :*
    I ja chętnie się zgłoszę do rozdawanki :) Mój blog: http://www.ampka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu- przyjmij i moje gratulacje z okazji trzeciej rocznicy prowadzenia bloga. Życzę Ci wielu lat prowadzenia bloga bo wiem co to znaczy bo sama mam takie odczucia jak TY.Ciągle zaglądam i patrzę kto mnie odwiedził i czytam komentarze z wielką radością.
    Dzięki że zaglądasz do mnie....
    tereska666.blogspot.com
    i
    szydełko i jeszcze raz szydełko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne motki więc z chęcią ustawiam się w kolejce:) Mój blog to www.basia30.blogspot.com na który zapraszam:) Banerek wstawido końca tygodnia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście staje w kolejce z przyjemnością :)
    Banerek wisi -----> Mój blog Ma i Bla
    dzięki za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyłączam się do zabawy i zostaję na dłużej:) http://zaczarowanypapier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przygodę z szydełkiem zaczęłam z jakiś miesiąc temu i wciągnęło mnie straszliwie :) fajnie by było wygrać taką piękną włóczkę.
    banerek wisi na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/
    i oczywiście gratuluję rocznicy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kasiu wszystkiego dalszego najlepszego na następne lata blogowania.
    Z przyjemnościom ustawie się w kolejce .
    http://robotkireczneewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewa, z całego serducha :) cieszę sie, że jesteś z nami :)

      Usuń
  18. bo tak to jest, że blogując nawet nie wiemy kiedy kolejne latka nam uciekają :) chętna jestem spróbować szczęścia, bop kusisz niezwykłymi motkami :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Kasiu , życzę Ci wszystkiego najlepszego w blogowaniu , najpiękniejszych splotów i wiary w to że każdy kolejny dzień może być najwspanialszym dniem w twoim życiu. Gratuluję wytrwałości w postowaniu. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy i zapraszam Cię z rewizytą u mnie :) http://zpasjawtle.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, dziękuję serdecznie za piękne życzenia, cieszę się bardzo, że będziesz bawiła się razem z nami, i że będziesz moim miłym gościem :) oczywiście biegne do Ciebie :) pozdrawiam!

      Usuń
  20. Gratuluję rocznicy! i życzę dalszych owocnych lat w blogowaniu:) z przyjemnością ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje rocznicy i zycze wielu kolejnych.A na candy jak mozna to z radoscia sie zapisze i ja.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się i ja do zabawy :)
    Obserwuje jako: Iwona K
    Baner u mnie na blogu: http://ivi-art.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych urodzin w blogsferze. Przyłączam się do zabawy. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się do zabawy.
    Banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością dołączam do zabawy:)
    Wszystkiego Dobrego z okazji trzeciej rocznicy blogowania! Niechaj kolejne będą równie wesołe:)
    Samych przyjemności tutaj w blogosferze!! :)

    Banerek tutaj: happyalimak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy i chętnie się zapisuję:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. No to jest wspaniała rocznica:) oby było ich jak najwięcej:) a na pewno będzie, bo tworzysz piękne rzeczy:) przyłączam się do miłej zabawy, a banerek umieszczam u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)