piątek, 22 listopada 2013

czapka z kwiatkiem i komin

Dziś do czapki zrobiłam córce komin. Robiłam go według schematu,  który znalazłam tu:http://www.garnstudio.com/lang/pl/pattern.php?id=6178&lang=pl#pattern_content.
Jak zobaczycie na zdjęciu kolor ozdobnych wachlarzy różni się od koloru wykorzystanego w czapce, bo robiłam go z zapasów koszykowych :-), tamten niestety się skończył. Kusi mnie jeszcze zrobienie takich wachlarzy na brzegu czapki, jednak czuję, że to nie jest dobry pomysł, jak sądzicie?











Teraz czas na czapkę dla chłopca :-)

P.S. Modelka nie jest smutna tylko nie uśmiecha się po prostu :-)

Pozdrawiam Kasia:-)

2 komentarze:

  1. Śliczny komplecik :) I witaj w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miły komentarz :-) Witam na moim blogu i zapraszam kolejny raz. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)