piątek, 20 grudnia 2013

Smocza czapka

Trochę późno, ale przygotowania do świąt ruszyły pełną parą. Zakupy, sprzątanie, szykowanie ciasta na pierniki, śledzi, ubieranie choinki. Łapiąc wolne chwile w tej krzątaninie, robię na specjalne zamówienie marki odzieżowej Smock https://www.facebook.com/photo.php?fbid=317617098377412&set=a.264135027058953.1073741826.264129897059466&type=1&theater
smoczą czapkę. Tak już się w te czapki wkręciłam, że nie zapowiada się żeby ta była ostatnia :-) I super!!! A to ona:


To czapka dla średnich smoków czyli obwód główki 50 cm. z szarego i czarnego Kotka, została zrobiona szydełkiem nr 4. Jest mięciutka, idealnie dopasowana do główki dziecka. Na życzenie osób zainteresowanych chętnie wykonam tę i inne czapki w każdym rozmiarze. Profesjonalnych fotek jeszcze nie posiadam, ale po sesji w styczniu zapewne pochwalę się pięknymi zdjęciami. Do czapki zostały zrobione warkocze/sznurki, ale czy zostaną one do czapki przyszyte zależeć będzie od decyzji osoby zamawiającej   :-)



Pozdrawiam Wszystkich Świątecznie, życząc spokoju i radości z bycia razem z najbliższymi i przede wszystkim zdrówka :-)
Kasia:-)

7 komentarzy:

  1. Smocza czapa super :)
    Przypomniało mi to historię z pracy, gdy pracowałam z dziećmi. Śpiewałam jednej dziewczynce piosenkę o smoku Wawelskim i wtedy jedna z babć, powiedziała, że chętnie by sobie zapisała słowa, ale jej wnusia nie jest z Krakowa, więc zupełnie nie wie co to jest smok.
    A tutaj, proszę, smocza czapeczka dla każdego dziecka, nie tylko dla małego krakusa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ewa, zupełnie niesamowitą historię opowiadasz, sądziłam, że wszystkie dzieci znają Smoka Wawelskiego, moje przynajmniej są z centralnej Polski i smoka poznały, zawsze można powiedzieć, że to dinoczapka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No widzisz Kasiu, a ja na dinoczapkę nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z tą czapką, na pewno będzie chętnie zakładana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy arykuł. Pozdrawiam serdecznie autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sprawa taka czapka dla każdego dzieciaka. Natomiast dla mężczyzn mi się spodobały w ostatnim czasie kaszkiety https://hatfactory.pl/30-kaszkiety i jestem zdania, że to właśnie dzięki nim mój mąż wygląda bardzo męsko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)