niedziela, 29 listopada 2015

Świąteczna, szydełkowa dekoracja okienna.

 Witajcie:)
 Podobnych ozdób, tyle że w formie łapaczy snów, powstało juz u mnie kilka. 
Tym razem miała to być, typowo świateczna ozdoba okienna. Jednym z motywów typowo światecznych jest dla mnie gwiazda, więc została wkomponowana w obręcz.
Ozdobę wykonałam szydełkiem 1,25, białym kordonkiem  Limasol. 
Średnica 25 cm. 
Zdjęcie zrobione na płasko, wieczorem, bo nastepnego dnia zawieszka w roli prezentu powędrowała do nowej właścicielki





 A dla chętnych schemat, zaczerpnięty z nr 3 Szydełkowania z 2012 roku

i wyjaśnienie  trudniejszych słupków widełkowych:)


Dziękuję za Waszą obecność i miłe słowa na temat Szydełkowego aniołka.


Zapraszam do wspólnej zabawy:) Z okazji 3 rocznicy prowadzenia bloga oglosiłam Candy, będzie mi niezmiernie miło, jeżeli się do nas przyłączysz!

Pozdrawiam
Kasia

 

22 komentarze:

  1. Bardzo ładna ozdoba! Podoba mi się w tej ramce:) a aniołek śliczniutki!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ozdoba! dla mnie te schematy to czarna magia...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Danielka, i dla mnie kiedyś szydełkowy schemat to był nic nie mówiący zbiór kropek i kresek:)Dziękuje!

      Usuń
  3. Pięknie wygląda.Wzorek przygarnęłam ,bardzo dziękuję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu, cieszę się, że schemacik Ci się podoba :) pozdrawiam !

      Usuń
  4. Ojejciu! Kasiu Moja droga , ten łapacz snów jest uroczy ! I świetnie wygląda w tej ramce :) Na pewno zabierze wsyztskie koszmary ! :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowa, śliczna ozdoba. Już ją widzę w oknie a nawet dwie lub trzy:))) chyba sobie zrobię, tylko muszę pomyśleć z czego taką obręcz wziąć. A Ty tą cudną gwiazdkę usztywniałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anita :)Jeżeli zrobisz ją na obręczy, to nie będziesz musiała jej usztywniac. Zamiast metalowej możesz użyć np kartonu, z którego wytniesz ramę koła i potem będziesz musiala wyszydelkowac gwiazdkę i na koniec polslupkami obrobic koło. Musisz tylko pamiętać, że wzór jest przewidziany na ok 25 cm średnicy i bedzie wtedy ładnie naprezony, dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. O dziękuję za tę cenną uwagę. Muszę ją zrobić. Jak nie zdążę w tym roku to będzie na następny:) pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. bardzo ładnie się prezentuje, z tego wzoru robiłąm kiedyś bombki z dwóch połowek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj jolajka! to musiała być duuuża bombka :) ale musiała byc piękna!

      Usuń
  7. Cudowna ozdoba!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej Doniu, dziękuję :) ależ jestem podekscytowana, bo właśnie kończę serwetę, na którą dałaś mi schemat. Zmieniłam jej wykończenie i mam ogromną nadzieję, że wyjdzie ładnie:) pozdrawiam!

      Usuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł, podoba mi się i z całą premedytacją wykorzystam do stworzenia własnej ozdoby :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, cieszę się że wzór się przyda :)

      Usuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)