środa, 9 września 2015

szydełkowe podkładki

Witajcie:)

Łapię oddech od łapaczy, hi hi Wyszydełkowałam podkładki, które powędrowały w prezencie do blogowej koleżanki. Najpierw powstały eksperymentalnie dwie serwetki w zupełnie odmiennych kolorach, jedna nawet w połączeniu dwóch kolorów. Wzór bardzo mi się spodobał, chyba dlatego, że jej środek jest gładki i wygodnie można postawić na niej kubek z kawą, bez obawy, że się coś wyleje. Średnica po skończeniu wyniosła 16 cm. Wyszła więc malutka serwetka lub sporej wielkości podkładka. Postanowiłam wykorzystać fragment schematu i zrobić mniejsze podkładki, takie w sam raz pod szklankę lub kubek, które widzicie na zdjęciach niżej.






Podkładki, jak zresztą i serwetki zrobiłam z kordonka Limol. Zdecydowanie wolę, by podkładki były cieniutkie, co prawda trzeba je po każdym praniu usztywniać, jednak kubek stoi zdecydowanie stabilniej niż na włóczkowych. Szydełko nr 1.25, kolory niestety przekłamane. Schemat znaleziony tu.



A to zapowiedź mojego już prawie, prawie skończonego bieżnika. Jeszcze dwa rzędy, krochmalenie i finisz. Całość w następnym poście :)


Pozdrawiam wszystkich ciepło i dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Kasia

29 komentarzy:

  1. Bardzo ładne podkładki, ocieplają atmosferę i nadają kolorytu spotkaniu przy kawie. Pozdrawiam :):) Dana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno podkładki, jak i bieżnik śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podkładki :-) Śliczne wzory i kolory.
    Bieżnik cudowny! Już się nie mogę doczekać, kiedy pokażesz go skończonego...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kasiu, dziękuję serdecznie za dobre słowo, bieżnik ma imponującą długość, mam nadzieję, że uda mi się go ładnie pokazać, pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie kolorowe podkładki, choć sama nie umiem takich robić to zawsze podziwiam.Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jaśmin, Milo mi że do mnie zajrzalas, pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy :) I śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są wszystkie :) Szczególnie ta zielono - żółta:)
    A bieżnik jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne podkładki!!! Śliczne kolorki i ciekawe wzory!!!
    Bieżnik wspaniały!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkładki są śliczne. Ładnie się prezentują na stole. A kubki stabilnie stoją. Wiem, bo takie cudeńka właśnie mam :) Są cudowne i korzystam z nich cały czas. Dziękuję za prezent!
    Pozdrawiam ciepło, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maika, cieszę się, że podkładki się przydają, pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  10. Podkładki są takie ładne, takie kolorowe... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne te podkładki, że o bieżniku nie wspomnę ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór!
    Nawet jeśli kolory przekłamane, to i tak podkładki wyglądają pięknie. Szczególnie numer 2.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)