czwartek, 5 czerwca 2014

Moje pierwsze Candy :-)


Witam po tradycyjnie długiej przerwie. Miło mi gościć u siebie nowe obserwatorki Szymkę, Janolę, Mikę i Anuk. Witajcie dziewczyny!

Bez zbędnych słów dziś będzie :-) Ze sznurka lnianego zakupionego na próbę razem z dratwą zrobiłam podkładki pod kubeczki /szklanki/ filiżanki. Jak kto woli :-) . Szukając ciekawego i jednocześnie prostego schematu na podkładki, trafiłam tu:
http://uantoniny.blogspot.com/2012/04/serwetki-podkadki.html
I tak to wyszło:





I jeszcze mały bieżnik w kolorze pudrowego różu. Wymiary 27 x 68. Wykonany z portugalskiego kordonka Limol, szydełkiem nr 1,25. Wzór i schemat zaczerpnięty z  Robótek Sabriny 1/2014.






I teraz niespodzianka : 

Moje pierwsze Candy

W tym miesiącu rozpoczęło się drugie półrocze odkąd po dłuuugaśnej przerwie wróciłam do szydełkowania i zaczęłam prowadzić bloga. Jest to dla mnie czas szczególny, bo zostało mi jeszcze kilka miesięcy tak zwanej swobody i odpoczynku , a potem nastąpi powrót do koleżanek i kolegów z pracy. Dlatego chcę uczcić ten fakt przeprowadzając Candy (moje pierwsze) :-)Osoba, która wygra w losowaniu otrzyma ode mnie ten oto bieżnik.
Dziękuję Wszystkim, którzy systematycznie zaglądają do mnie, a także tym, którzy przypadkiem do mnie trafili i zostawili lub nie ślad po swojej obecności u mnie w postaci komentarza. Wszystkie są bardzo miłe i bardzo dla mnie cenne. Dziękuję !!!




Aby wziąć udział w Candy trzeba spełnić poniższe wymagania:
  • Zostawić komentarz pod postem, w którym zadeklarujesz chęć wzięcia udziału w Candy oraz podasz adres bloga (jeżeli go posiadasz), jeżeli nie proszę o pozostawienie w komentarzu adresu email.
  • umieść na swoim blogu baner informujący o Candy.
  • Będzie mi niezmiernie miło jeżeli zalogujesz się jako obserwator mojego bloga.
  • Osoby, które ponadto pozostawią informację i baner o Candy np na Facebook lub innej platformie społecznościowej zyskają dodatkowy głos w losowaniu oraz możliwość wygrania przedstawionych na początku posta podkładek. (w takim wypadku proszę o dodatkową informację w komentarzu pod postem).
Losowanie odbędzie się 21. 06.2014, następnie proszę o przekazanie mi w ciągu trzech dni adresu w celu wysłania prezentów. Zapraszam do udziału w zabawie.

Mała zmiana dotycząca losowania. Niestety z powodu wyjazdu w tym terminie oraz braku dostępu do internetu, zmuszona jestem wydłużyć czas trwania Candy do 23. 06. Losowanie w związku z tym odbędzie się 23.06. Przepraszam Was najmocniej za zmiany. 

Pozdrawiam 
Kasia.






35 komentarzy:

  1. OOOO jak miłoooooo, jestem pierwsza ;-) Zapisuję się z radością, może szczęście mi dopisze ;-)
    www.mojerobotkowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło przywitać pierwszą osobę, pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. Ale cudowne prace ! Bieznik i podstawki sa cudowne ! A bardzo chetnie sie zglosze do Twojego candy :) Banerek laduje u mnie na blogu. Niestety nie posiadam fb wiec nie wystawie :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko załatwione wg wymagań. Lubię wyroby szydełkowe i ustawiam sie w kolejce po cały zestaw:)) mam stoliczek na balkonie i fajnie by się kawkę na takim kompleciku wypijało.
    baner na http://handmadebydyda.blogspot.com/
    Na Fb też jest ślad twojego candy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wielką nadzieją wezmę udział w zabawie:) Stworzyłaś wspaniały bieżnik, prawdziwe rękodzieło. do świec będzie pasował jak nic...i do bukietu peonii. Pozdrawiam serdecznie i wieszam info na moim blogu. Fejsa nie mam więc tylko tam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uh...zielenie.blogspot.com

      Usuń
    2. Witaj! cieszę się, że dołączyłaś, pozdrawiam :-)

      Usuń
  5. Dziękuję za zaproszenie na candy. Z przyjemnością dołączę do zabawy i również do grona obserwatorów. Banerek na moim blogu http://isaveta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, cieszę się, że jesteś z nami, życzę przyjemniej zabawy i powodzenia :-)

      Usuń
  6. Podkładki są śliczne. Ładnie prezentują się jako komplet :) Osobiście uwielbiam robić podkładki.
    Serwetka również wygląda super. Chyba musiałaś się troszkę napracować nad nią :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinga, dziękuję, podkładki robi się bardzo przyjemnie, czuję, że te nie będą ostatnie. Bieżnik nie był bardzo pracochłonny, ale jestem z niego bardzo zadowolona, mam nadzieję, że spodoba się osobie, do której trafi :-)

      Usuń
  7. Bieżnik śliczny :) , z przyjemnością stanę w kolejce
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :) Dziękuję za komentarz na moim blogu. Nie będę zajmowała miejsca w losowaniu nagrody zostawię je dla osób które nie potrafią szydełkować. Jednak jeśli byś mogła przesłać mi schemacik do bieżnika była bym wdzięczna. Bloga dodaję do obserwowanych i umieszczę go na pasku bocznym żebym mogła do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Barbara, dziękuję za odwiedziny, jutro zrobię zdjęcie i oczywiście wyślę, pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. Dzięki, że do mnie wpadłaś, ja też do Ciebie wpadam i zostaję na dłużej :-) Jestem miłośniczką szydełkowania, a dzieła Twoich rąk szczerze podziwiam. Bieżnik jest cudny i jeszcze w jednym z moich ulubionych kolorów, liczę zatem na szczęście w losowaniu! Serdecznie pozdrawiam - CreaDiva www.creadivvva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Crea Diva za Twój miły komentarz, pozdrawiam :-)

      Usuń
  10. Zapisuje się:)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Cudowny bieżnik:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba, pozdrawiam :-)

      Usuń
  11. Bieżnik bardzo ładny. Jeszcze takiego wzoru nie widziałam.
    Podkładki też śliczne. Na candy się nie zapisuję, daje większą szanse tym co nie umią robić na szydełku.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuję za zaproszenie i ustawiam sie w kolejce po te cudnośći. banerek wstawiam na blogu i na fb informacja tez pójdzie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bieżnik cudnej urody,więc chętnie dam mu dom:)Zostaję u Ciebie,bo jest co podziwiać:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu baner zabawy ci wcięło, nie robiłaś porządków na picassie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza sie :-( zaraz postaram sie go wrzucic,dziekuje.

      Usuń
  15. Bieżnik jest tak śliczny, że ja się w nim po prostu zakochałam;] Pięknie by pasował do pokoju na komódkę dla mojej Jagódki, dlatego przyłączam się z wielką nadzieją do zabawy. Banerek u mnie; http://liona-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za Twoją opinię i udział w zabawie. Jak zrobiłam bieżnik to od razu pomyślałam, że pięknie by pasował do pokoju dziewczynki :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj,
    Candy wygląda bardzo ciekawie zatem się zapisuję. Banerek możesz znaleźć:
    http://asikowe-majsterkowanie.blogspot.com/
    Informację na facebooku również zamieściłam:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Cieszę się, że się przyłączyłaś do zabawy, pozdrawiam :-)

      Usuń
  18. Witam,
    i ja ustawiam się w kolejce
    Pozdrawiam
    http://kijankowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :-)